Zaznacz stronę

Reklamacje

Zapoznaj się z dokumentacją formalno – prawną.

Informujemy, że mają Państwo prawo do składania reklamacji dotyczących usług świadczonych przez IN ALIUM Sp. z o.o.

Reklamacje dotyczące udzielonej ochrony ubezpieczeniowej będą przekazane do zakładu ubezpieczeń w terminach wskazanych w ustawie.

Reklamacje można składać:

  1. od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00 bezpośrednio w siedzibie:
    IN ALIUM Sp. z o.o.
    Stanów Zjednoczonych 61 A,
    04-028 Warszawa
  2. za pośrednictwem poczty na adres:
    IN ALIUM Sp. z o.o.
    Stanów Zjednoczonych 61 A,
    04-028 Warszawa
  3. telefonicznie na numer: +48 22 233 0 333
  4. pocztą elektroniczną: reklamacje@inalium.pl

IN ALIUM Sp. z o.o.  jako broker ubezpieczeniowy udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania w zakresie niezwiązanym z udzielaną ochroną ubezpieczeniową w postaci papierowej lub na innym trwałym nośniku. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w ww. terminie, w informacji przekazywanej Państwu, który wystąpił z reklamacją, IN ALIUM Sp. z o.o. wyjaśni przyczynę opóźnienia, wskaże okoliczności, które muszą zostać ustalone dla rozpatrzenia sprawy oraz określi przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi, który nie przekroczy 60 dni od dnia otrzymania reklamacji.