Reklamacje
Zapoznaj się z dokumentacją formalno – prawną.
Informujemy, że mają Państwo prawo do składania reklamacji dotyczących usług świadczonych przez IN ALIUM Sp. z o.o.
Reklamacje dotyczące udzielonej ochrony ubezpieczeniowej będą przekazane do zakładu ubezpieczeń w terminach wskazanych w ustawie.
Reklamacje można składać:
- od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00 bezpośrednio w siedzibie:
IN ALIUM Sp. z o.o.
Stanów Zjednoczonych 61 A,
04-028 Warszawa - za pośrednictwem poczty na adres:
IN ALIUM Sp. z o.o.
Stanów Zjednoczonych 61 A,
04-028 Warszawa - telefonicznie na numer: +48 22 233 0 333
- pocztą elektroniczną: reklamacje@inalium.pl
IN ALIUM Sp. z o.o. jako broker ubezpieczeniowy udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania w zakresie niezwiązanym z udzielaną ochroną ubezpieczeniową w postaci papierowej lub na innym trwałym nośniku. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w ww. terminie, w informacji przekazywanej Państwu, który wystąpił z reklamacją, IN ALIUM Sp. z o.o. wyjaśni przyczynę opóźnienia, wskaże okoliczności, które muszą zostać ustalone dla rozpatrzenia sprawy oraz określi przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi, który nie przekroczy 60 dni od dnia otrzymania reklamacji.